Gratis bibliotheek

Liefde van Jezus in de psalmen, de - Johan 't Hart

Het beste Liefde van Jezus in de psalmen, de Het PDF bestand is hier te vinden

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI TXT FB2
DATUM: none
DIMENSIE: 12,68
ISBN: 9789064511745
TAAL: Nederlands
SCHRIJVER: Johan 't Hart

Omschrijving:

In dit boek laat Johan t' Hart zien dat de Psalmen bijzonder bemoedigend zijn. Hij doet dit vanuit het perspectief van de liefde van Jezus, die als het ware oprijst uit de Psalmen, zoals iemand die oprijst uit het water.De auteur wil de zoekende en twijfelende mensen helpen de Psalmen goed te lezen en te begrijpen. Hij wil je versteld doen staan over de intense liefde van Jezus voor jou!Er staat in de Psalmen veel over de geweldige toekomst die ons te wachten staat. Een wereld waarin alles goed is, de schepping bloeit als nooit tevoren, en waarin echte vrede is. Een wereld waarin mensen het goede voor elkaar zoeken.Je bent van harte uitgenodigd die wereld binnen te gaan. De toegang is gratis, dankzij Jezus.Johan t' Hart neemt je in dit boek mee op reis.Via de Psalmen gaat hij door de Bijbel en laat verrasende doorkijkjes zien in het hart van God. We krijgen te maken met angst, onzekerheid, zonde en vergeving, blijdschap en vrolijkheid, zorgzaamheid en eenzaamheid.Ontmoet Jezus, de Zoon van God, de Zoon van David, de Goede Herder!

...onacrisis is het erg druk. De kans is groot dat de bezorging van je bestelling of reactie van onze klantenservice of partner langer duurt, excuses ... 31 krachtige Bijbelteksten over liefde | Lees ze hier ... ... . In deze psalm komen diepe vragen aan de orde. Twijfel wordt uitgesproken, er is tobben en klagen en het waarom klinkt. Heel veel mensen zullen zich herkennen in deze psalm, omdat zij dit hebben meegemaakt of er nog midden in zitten. Er is ook sprake van de vijand. Het belangrijkste in deze psalm is de uitroep van David: Op Uw liefde vertrouw ik. "Zo is de liefde bij ons werkelijkheid geworden, en daardoor ... Bijbelteksten Liefde | DagelijkseBroodkruimels ... . Het belangrijkste in deze psalm is de uitroep van David: Op Uw liefde vertrouw ik. "Zo is de liefde bij ons werkelijkheid geworden, en daardoor kunnen we op de dag van het oordeel vol vertrouwen zijn, want hoewel wij nog in deze wereld zijn, zijn we als Jezus." Efeziërs 4:2 "Wees steeds bescheiden, zachtmoedig en geduldig, en verdraag elkaar uit liefde." Jakobus 2:8 Bijbelteksten over Liefde - De liefde is geduldig en vol goedheid. De liefde kent geen afgunst… Alles wat u doet, moet u met liefde doen… Laat mij in de morgen uw liefde horen, in u stel ik… En bovenal, kleed u in de liefde, dat is de band die… Mogen liefde en trouw je nooit verlaten, wind ze om je hals… De dood niet, het leven niet, engelen niet, bovenaardse krachten niet, de dingen van vandaag niet, de dingen van morgen niet. Nee, er is geen enkele kracht die dat kan. Hoe hoog we zijn gestegen of in welke diepte wij ons ook bevinden, niets in de hele schepping kan ons scheiden van Gods liefde, die ons gegeven is in Christus Jezus, onze Heer. Psalmen 1-25 In dit boek laat Johan 't Hart zien dat de Psalmen bijzonder bemoedigend zijn. Hij doet dit vanuit het perspectief van de liefde van Jezus, die.. De liefde is de grootste kracht in het universum. Zoals gezegd zijn er behoorlijk wat Bijbelteksten liefde te vinden in de Bijbel en deze zijn in zo goed als alle denkbare situaties te gebruiken. In ons overzicht Bijbelteksten liefde brengen we echter een onderscheid aan. 'De genade van de Heere Jezus Christus, de liefde van God en de gemeenschap van de Heilige Geest zij met u allen' (2 Kor. 13) 2 Samuël 20, 2 Korinthiërs 13, Ezechiël 27, Psalmen 75-76 In veel kerken overal ter wereld - hoewel in vergelijking met elders t...