Gratis bibliotheek

Contact Met God - Rini Rikkert

Je vindt hier Contact Met God pdf boek

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI TXT FB2
DATUM: 2006-12-01
DIMENSIE: 6,68
ISBN: 9789078534013
TAAL: Nederlands
SCHRIJVER: Rini Rikkert

Omschrijving:

Een boek voor ge eresseerden en (ex-)kerkgangers, die zoeken naar contact met God en willen weten of de christelijke traditie en het moderne nieuwetijdsdenken samen de weg kunnen wijzen. Wie zou dat beter kunnen schrijven dan een dominee (PKN) die tegelijk ook therapeut (emotioneel lichaamswerk) is, thuis in wat vaak twee verschillende werelden lijken, en in staat om beide met elkaar te verbinden tot een zinnig en inspiretend geheel.Haar boodschap is een dringende oproep tot een leven in verbinding: verbinding met het Goddelijke, met deze aarde, met jezelf, met de mensen om je heen. De mate van bewuste verbinding bepaalt voor een belangrijk deel hoe gelukkig je bent en hoeveel liefde er zal zijn in je leven.

...uwen handen en gesloten ogen praten tegen God ... Contact met God - YouTube ... . 'Praten met God is belangrijker dan praten over God.' Bidden is eigenlijk praten met God. Let op: met God, dus niet tegen God. Een gesprek komt namelijk van twee kanten. Bidden is het opbouwen van een relatie met je Hemelse Vader. Jij spreekt en Hij spreekt. God spreekt vooral door de Bijbel (dit gaan we… Jullie zijn tegelijk God zelf en een deel van God. Jullie zijn God zelf - en jullie zijn je da ... Hoe kun je weten dat God je leidt? - Alpha ... . Jullie zijn God zelf - en jullie zijn je daarvan bewust - op het moment dat jullie in volledig contact staan met je Goddelijke bron, dat jullie volledig versmolten zijn, één zijn met de alom aanwezige liefdevolle Goddelijke energie. Je mag erop vertrouwen dat als je een moeilijke beslissing moet maken God het is die met je meegaat en het daarom ook goed zal zijn. Zonder dit vertrouwen kun je blijven piekeren of je wel de juiste keuze hebt gemaakt. "Steeds houd ik de HEER voor ogen, met hem aan mijn zijde wankel ik niet." Psalm 16:8. Binnen het christendom is God het eeuwig wezen, dat alle dingen schept en behoudt. De Bijbel en de Traditie verwijzen naar God in persoonl...